ТДВ «СК «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ» високо цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та дотримується у своїй діяльності найвищих стандартів комплаєнс-вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів Національного банку України та ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, корпоративної етики та запобігання конфлікту інтересів.
З цією метою в Товаристві запроваджена система управління комплаєнс-ризиком, що здійснюється на трьох лініях захисту та забезпечує мінімізацію ймовірності виникнення подій, що можуть негативно вплинути на результати діяльності Товариства, та перешкоджає залученню працівників до неправомірної діяльності.
Співробітники ТДВ «СК «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ» в своїй діяльності забезпечують управління конфліктами інтересів із врахуванням необхідності недопущення ситуацій, коли у їх діях виникають суперечності між їх особистими інтересами і посадовими обов'язками, що впливають на добросовісне виконання ними своїх повноважень.
Якщо Вам стали відомі факти неналежних дій працівників нашого Товариства або дій за їх участю, такі як: неприйнятна поведінка/порушення законодавства працівниками Товариства, які можуть нашкодити інтересам клієнтів Товариства та/або інтересам Товариства (його репутації), зокрема шахрайство або корупція в Товаристві, зловживання подарунками, використання службового становища у власних інтересах або інтересах третіх осіб, неправомірне розкриття комерційної таємниці та/або таємниці страхування, а також спроб на вчинення таких дій, ми просимо Вас повідомляти про відомі Вам факти порушень будь-яким з нижче перерахованих способів:
Кожне повідомлення обов'язково буде оброблено із забезпеченням конфіденційності Вашого звернення.
Під час здійснення звернення передбачена можливість відправляти повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить при необхідності зв'язатися з Вами для уточнення даних з метою більш ретельного розслідування комплаєнс-інцидентів.
Будь-яке повідомлення буде опрацьоване відповідно до вичерпності та обґрунтованості повідомлених фактів. Просимо Вас надати точну і фактичну інформацію, яка є в Вашому розпорядженні та, якщо це можливо, надати документальні докази на підтвердження повідомленого.
Надана інформація та документи повинні мати прямий зв’язок з об’єктом повідомлення.
Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів з посадовими особами ТДВ «СК «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ», не розглядаються. Скарги щодо якості обслуговування в ТДВ «СК «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ» не належать до інцидентів комплаєнс-ризику та приймаються на адресу електронної пошти: info.insurance@vidi.ua